Za obisk obvezno predhodno naročanje; Natalija: 030 228 082 ali trgovina@migi.si.

Vračila in reklamacije

Vračila in reklamacije

ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILA

 

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik, kot fizična oseba, pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. 

 

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: a.gros@migi.si.

 

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tu.

 

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z vračilom blaga, je strošek poštnine, v kolikor je bilo blago kupljeno ali vrnjeno preko pošte. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

 

Tudi kupec lahko blago osebno prinese na enega od prevzemnih mest prodajalca, po dogovoru s prodajalcem. Blago je potrebno vrniti prodajalcu  najkasneje v roku 30 dni od poslanega obrazca za vračilo blaga. Vračajočemu blagu mora biti priložena kopija računa ter osebni podatki kupca skupaj s številko osebnega bančnega računa, za vračilo denar. 

 

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu potrebno vrniti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejema artikla (torej nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini).

 

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

 

Če je kupec odstopil od nakupa in vrnjeno blago ustreza zahtevam, mu mora ponudnik vrniti vrednost plačanega blaga. Nakazilo mora ponudnik opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu vrnjenega blaga.

 

Ponudnik se bo poskusil vrniti plačilo potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Vendar osnovno sredstvo za vračilo je nakazilo na TRR kupca.

 

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago (odlomki): 

  • ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

  • ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

  • ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl.

Pravico do odstopa od pogodbe natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (podrobno 43.č člen in 43.d člen).