Cenjene stranke prosimo, da se za obisk merilnice predhodno naročite na tel. št. 030 228 082 ali na spodnji povezavi PO MERI.

Ti splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: pogoji) urejajo uporabo spletne trgovine migi.si ter poslovni odnos med podjetjem MIGI, d.o.o. Tržič (v nadaljevanju: ponudnik) in potrošnikom (v nadaljevanju: kupec).

Pogoji so sestavljeni skladno z veljavno zakonodajo Republike Slovenije: Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1)Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2)Uredbo (EU) 2016/679 – GDPR in Zakon o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2). Pri pripravi so upoštevana priporočila GZS ter dobre prakse e-poslovanja.

Z uporabo spletne trgovine potrjujete, da ste pogoje prebrali, jih razumete in z njimi soglašate. Če se s pogoji ne strinjate, spletne trgovine ne uporabljajte. Ponudnik lahko pogoje kadar koli spremeni; veljajo tisti, ki so objavljeni ob oddaji naročila.

1. Podatki o podjetju

MIGI, d.o.o. Tržič
Matična številka: 4294967295
Davčna številka: 45662665
Naslov: Kovorska cesta 74, 4290 Tržič, Slovenija
Telefon: +386 45 923 020
E-pošta: a.gros@migi.si

2. Vrste uporabnikov

Nakup je omogočen fizičnim osebam (potrošnikom).
Za nakupe pravnih oseb nas kontaktirajte prek navedenih kontaktov, da pripravimo predračun.
Registracija uporabniškega računa ni potrebna; komunikacija glede naročila poteka prek e-pošte in/ali telefona, navedenih ob naročilu.

3. Pravice intelektualne lastnine

Vse vsebine na migi.si (besedila, slike, logotipi, grafični elementi) so last ponudnika ali njegovih partnerjev in so namenjene nekomercialni uporabi. Brez predhodnega pisnega dovoljenja jih ni dovoljeno kopirati, razmnoževati ali distribuirati. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb vsebin brez predhodnega obvestila.

4. Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vedno zagotovil naslednje informacije:

  • podatke o podjetju,
  • kontaktne podatke za hitro komunikacijo,
  • bistvene značilnosti izdelkov ali storitev (vključno z garancijami in poprodajnimi storitvami),
  • podatke o dostopnosti izdelkov,
  • pogoje dostave (način, kraj in rok),
  • jasno in nedvoumno navedene cene (z vključenim DDV in stroški dostave),
  • načine plačila,
  • rok in pogoje za odstop od pogodbe,
  • postopek ob pritožbi in kontaktno osebo.

5. Ponudba artiklov in cene

Ponudba in cene se zaradi narave spletnega poslovanja pogosto posodabljajo. Vse cene so v evrih (EUR) in vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.
Na spletni strani so lahko prikazane:

  • spletna cena (velja za vse spletne nakupe),
  • akcijska cena (časovno omejena),
  • cena s kuponom (po vnosu veljavne kode).

Slike izdelkov so simbolične. Morebitne napake v opisih ali cenah bodo odpravljene ob ugotovitvi.

6. Naročilo in postopek nakupa

  1. Izberite izdelek in količino ter ga dodajte v košarico.
  2. V blagajni vnesite podatke za dostavo in kontakt, izberite način dostave in plačila ter potrdite, da ste seznanjeni s pogoji.
  3. S klikom na gumb »Kupite zdaj« oddate naročilo.
  4. Po oddaji prejmete potrditveno e-pošto. Kupoprodajna pogodba je sklenjena, ko ponudnik pošlje prvo sporočilo o statusu naročila.
  5. Ponudnik preveri zalogo in možnost dobave; v primeru sprememb kupca obvesti in mu omogoči preklic ali spremembo naročila.
  6. Po prejemu plačila ali potrditvi naročila ponudnik blago pripravi in pošlje v dogovorjenem roku.

7. Načini plačila

V spletni trgovini migi.si so na voljo naslednji načini plačila:

  • Kartice (Mastercard, Visa) – prek varnega plačilnega prehoda (3-D Secure; podatki kartic se ne shranjujejo),
  • PayPal,
  • Predračun / bančno nakazilo (TRR) – plačilo na podlagi poslanega predračuna,
  • Plačilo ob prevzemu – gotovina ali kartica pri dostavi oziroma ob osebnem prevzemu.

8. Prevzem in dostava

Dostavo izvaja GLS. Strošek dostave se izračuna ob oddaji naročila glede na naslov, težo in velikost pošiljke.
Če vas ob dostavi ni doma, GLS omogoča ponovni poskus dostave ali prevzem v paketomatu oziroma na prevzemni lokaciji.

9. Izdaja računa

Po dostavi ali opravljeni storitvi kupec prejme račun v PDF-obliki na e-poštni naslov. Ob osebnem prevzemu kupec prejme natisnjen račun. Na računu so navedene cene in vsi stroški v zvezi z nakupom.

10. Promocije

Posebne akcije, kuponske kode in druge promocije so časovno omejene in jasno opisane na spletni strani migi.si ali v elektronskih obvestilih. Pogoji posamezne akcije so navedeni ob objavi.

11. Odstop od pogodbe in vračila

Kupec lahko v 14 dneh od prejema blaga obvesti ponudnika, da odstopa od pogodbe (e-pošta: a.gros@migi.si). Obvestilo je lahko neformalno ali podano na obrazcu za odstop, objavljenem na spletni strani.

Blago je treba vrniti najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu. Edini strošek, ki bremeni kupca, je strošek vračila pošiljke. Kupec lahko blago vrne osebno po predhodnem dogovoru.

Ponudnik vrne vsa prejeta plačila nemudoma, najpozneje v 8 dneh po prejemu vrnjenega blaga ali dokazila o pošiljanju, z enakim plačilnim sredstvom, razen če kupec izrecno soglaša z drugačnim.

Kupec lahko opravi ogled in preizkus blaga le v obsegu, potrebnem za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelka. V primeru zmanjšane vrednosti zaradi neprimerne uporabe kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti.

Odstop ni mogoč za:

  • blago, izdelano po meri ali z osebnimi prilagoditvami,
  • hitro pokvarljivo blago,
  • blago, ki iz higienskih razlogov ni primerno za vračilo, če je bilo po dostavi odprto.

12. Garancija

Za izdelke, pri katerih je predpisana ali ponujena garancija, kupec garancijo uveljavlja s kopijo računa in garancijskim listom.

Rok za popravilo je 30 dni od prejema izdelka v popravilo; ta rok se lahko iz utemeljenih razlogov podaljša za največ 15 dni, o čemer je kupec pravočasno obveščen. Če v navedenem roku popravilo ali zamenjava nista izvedena, ima kupec pravico zahtevati znižanje kupnine ali odstop od pogodbe.

Garancija ne velja, če je izdelek poškodovan zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja ali mehanskih poškodb po strani kupca.

13. Neskladnost blaga

Če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno ali posebno uporabo, ali se ne ujema z dogovorjenim vzorcem, ima kupec pravico uveljavljati neskladnost blaga.
Kupec mora ponudnika o neskladnosti obvestiti v roku dveh mesecev od dneva, ko je neskladnost odkril, in mu omogočiti pregled izdelka.
Ponudnik ne odgovarja za neskladnosti, ki se pojavijo po dveh letih od dobave blaga.

Kupec, ki je pravočasno obvestil ponudnika o neskladnosti, ima pravico zahtevati:

  • popravilo blaga ali zamenjavo z novim,
  • sorazmerno znižanje kupnine ali
  • vračilo plačanega zneska ob odstopu od pogodbe.

14. Varstvo osebnih podatkov

Upravljavec osebnih podatkov je MIGI, d.o.o. Tržič.
Osebne podatke obdelujemo skladno z GDPR in ZVOP-2 ter z ustreznimi tehničnimi in organizacijskimi ukrepi (npr. SSL). Podatke posredujemo tretjim osebam samo, kadar je to nujno za izvedbo naročila (npr. dostava, plačilni ponudnik) ali če to določa zakon. Podrobnosti so opisane v Politiki zasebnosti na spletni strani migi.si.

15. Komunikacija in trženje

Ponudnik se lahko s kupcem poveže po e-pošti ali telefonu glede obdelave naročila.
Oglasna sporočila pošiljamo samo na podlagi izrecne privolitve ali v okviru izjeme za podobne izdelke, pri čemer ima kupec vedno možnost enostavne odjave. Vsa komercialna sporočila bodo jasno označena in pošiljatelj bo razviden.

16. Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja in ocene uporabnikov so namenjene skupnosti. Ponudnik si pridržuje pravico, da preveri in zavrne neprimerne ali žaljive vsebine.
Z oddajo mnenja uporabnik ponudniku podeli neizključno, brezplačno in časovno neomejeno pravico objave in uporabe mnenja v oglaševalske ali informativne namene ter zagotavlja, da je imetnik ustreznih avtorskih pravic.

17. Omejitev odgovornosti

Ponudnik si prizadeva zagotoviti pravilnost in ažurnost informacij na spletni strani, vendar so možna odstopanja. V primeru očitne napake (napačna cena, opis) bo kupec o tem obveščen in mu bo omogočen preklic naročila ali sprememba.
Ponudnik ne odgovarja za morebitne občasne težave pri delovanju spletne strani, za netočnosti informacij ali škodo, nastalo zaradi napačne uporabe izdelkov, razen v primeru namere ali hude malomarnosti.

18. Pritožbe in spori

Pritožbe pošljite na a.gros@migi.si. Postopek je zaupen in obravnavan v razumnem roku.

Izvensodno reševanje sporov: Evropska platforma ODR je bila 20. 7. 2025 ukinjena. Informacije o organih za izvensodno reševanje sporov so dostopne na portalu Consumer Redress in the EU.
Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega, razen če bo kasneje drugače določeno na migi.si.

Za pogoje in spore velja pravo Republike Slovenije; pristojno je stvarno pristojno sodišče po sedežu ponudnika.

Datum začetka veljavnosti teh pogojev: 1. oktober 2025

Želimo vam prijetne in ugodne nakupe!

Košarica
Vaša košarica je prazna!

Oglejte si naše izdelke v trgovini in jih dodajte v košarico.

V trgovino
Dodaj opombo
Izračun dostave